ČR – Zaměstnanci společnosti Tesco se tento měsíc zapojí do Veggie Challenge, která je organizována mezinárodní organizací ProVeg. Tato výzva umožní účastníkům omezit svou spotřebu masa nebo se po dobu jednoho měsíce stravovat vegansky či vegetariánsky. Tesco, dlouhodobý partner ProVeg, se tak připojuje k celosvětovému trendu podporujícímu zdravější životní styl a změny ve stravovacích návycích.
Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco pro Českou republiku, zdůrazňuje význam této iniciativy: „Způsob, jakým se stravujeme, má obrovský dopad nejen na nás, ale i na naši planetu. Vnímáme, že mezi našimi zákazníky rostou obliba rostlinných produktů. Jsme proto rádi, že nejen rozšiřujeme naši nabídku těchto potravin, ale také se podílíme na šíření osvěty o jejich přínosech.“
Tesco již nyní nabízí široký sortiment rostlinných produktů, který zahrnuje mléčné a jogurtové výrobky, zmrzlinu, pomazánky, sýry, klobásy, salámy a další masové alternativy, hotová jídla a sladkosti. Pod značkou Plant Chef nabízí více než 250 rostlinných alternativ, které jsou obohaceny potřebnými vitamíny a minerály.
Manažerka kampaně Veggie Challenge Tereza Trávníčková z ProVeg Česko vyjadřuje radost nad zapojením Tesca do výzvy: „Přechod na rostlinnou stravu je spolu s omezováním plýtvání jídlem jedním z nejefektivnějších způsobů, jak zmírnit náš osobní dopad na klima. Velmi nás těší, že se společnost Tesco rozhodla do výzvy znovu zapojit.“
Veggie Challenge, trvající 30 dní, pomáhá účastníkům snížit spotřebu živočišných výrobků a překonat bariéry ve stravování se více rostlinně. Zaměstnanci Tesca se tak již potřetí připojují k více než 575 tisícům lidí z celého světa, kteří se Veggie Challenge již zúčastnili.
Tesco svou účastí v Veggie Challenge a rozšiřováním nabídky rostlinných produktů naplňuje svůj závazek podporovat zdravější a udržitelnější stravovací návyky svých zákazníků.
Více o závazku se dočtete na webu.