Prodloužení omezení provozu městského úřadu

Příbramská radnice.

PŘÍBRAM – Vzhledem k vyhlášení nouzového stavu a vládou přijatým opatřením proti šíření koronaviru Městský úřad Příbram oznamuje, že do 17. dubna omezuje úřední hodiny na dobu:  pondělí 8:00–11:00 a středa 13:00–16:00

Příjem veškerých dokumentů od veřejnosti se možný pouze prostřednictvím podatelny v budově v Tyršově ulici čp 108 a v uvedených úředních hodinách, při vstupu musí veřejnost použít zvonek vedle vchodu do budovy.

Neodkladné úřední záležitosti lze vyřídit ve stanovených úředních hodinách po předchozí telefonické nebo e-mailové dohodě. „Všechny budovy úřadu jsou pro veřejnost uzavřeny. Nadále žádáme občany o upřednostnění telefonické nebo elektronické komunikace, tedy emailem, datovou schránkou, případně prostřednictvím pošty,“ uvádí starosta Jan Konvalinka.

Úhrada plateb je možná pouze bezhotovostním platebním stykem, uzavřena je i pokladna. Poplatky za komunální odpad a za psy lze uhradit až do 30. června bez jakékoli sankce. „Vydávání známek na popelnice a psy je až do odvolání pozastaveno. Komunální odpad bude vyvážen bez omezení,“ dodává Jan Konvalinka.

Údaje pro bezhotovostní platbu jsou uvedeny na složence, popř. lze tyto údaje získat telefonicky na tel. č. 318 402 341, 318 402 241 a 318 402 263 nebo na e-mailu: popelnice@pribram.eualena.kolingerova@pribram.euvladimira.cerna@pribram.eu.

Kontakty na zaměstnance jsou dostupné na www.pribram.eu

Základní tel. kontakty – ústředna, podatelna:
318 402 211, 318 402 210, 318 402 217, e-mail: e-podatelna@pribram.eu

Komentáře