PŘÍBRAM – Od vyhlášení nouzového stavu vláda ČR vydala řadu dalších krizových opatření, která se nyní prodlužují až do 1. dubna. To se týká i provozu městského úřadu v Příbrami.
Stále platí opatření týkající se omezení volného pohybu osob, uzavření restauračních zařízení, zrušení kulturních a sportovních akcí atd. Rovněž zůstává omezen provoz Městského úřadu Příbram, až do odvolání jsou omezeny úřední hodiny na pondělí od 8 do 11 a středu od 13 do 16 hodin. „Všechny budovy úřadu, městské realitní kanceláře a městského kulturního centra jsou pro veřejnost uzavřené,“ připomíná tisková mluvčí města Eva Švehlová.
Příjem veškerých dokumentů od veřejnosti je možný pouze prostřednictvím podatelny (pracoviště v ul. Tyršova 108) v uvedených úředních hodinách. „Neodkladné úřední záležitosti lze vyřídit ve stanovených úředních hodinách po předchozí telefonické nebo e-mailové dohodě,“ říká Eva Švehlová s tím, že i nadále radnice žádá občany o upřednostnění telefonické nebo elektronické komunikace (e-mailem, datovou schránkou), nebo prostřednictvím pošty.
„Pro úhradu plateb využijte bezhotovostní platební styk. Uzavřena je i pokladna. Poplatky za komunální odpad a za psy lze uhradit až do 30. června bez jakékoli sankce,“ dodává tisková mluvčí města.
Základní telefonické kontakty – ústředna/podatelna: 318 402 211, 318 402 210, 318 402 217, e-mail: e-podatelna@pribram.eu
Kontakty na zaměstnance jsou dostupné na www.pribram.eu