Názory na propagační klip města se různí

PŘÍBRAM – Město v těchto dnech zveřejnilo nový propagační klip, který si klade za cíl přilákat do Příbrami turisty. Nicméně názory na spot se liší. Podle jedněch video pomůže rozvoji turistického ruchu, podle druhých turisty, kteří do města pod jeho vlivem zavítají, čeká hořké zklamání.

Zhruba minutovým videem provází herečka příbramského divadla Eliška Nejedlá a představuje v něm potencionálním turistům například Svatou Horu, Hornické muzeum či právě Divadlo A. Dvořáka. Finančně jeho výrobu městu pomohl spolufinancovat Středočeský kraj. „Nový propagační spot města považuji za velmi povedený. Krajskou finanční podporu vzniku si rozhodně zaslouží. Věřím, že při jeho správném využití v propagaci dokáže přilákat nové návštěvníky města,“ míní krajský radní pro kulturu a cestovní ruch Václav Švenda, který je také příbramským opozičním zastupitelem za Spojence.

Poněkud odlišný názor má ale další opoziční zastupitel ze Šance pro Příbram Aleš Barášek. „Klip jsem viděl už před pár měsíci a musel jsem se usmívat, jak to tu podle něj krásné,“ konstatoval.

Také část veřejnosti má k videu výhrady. Například, že případné návštěvníky města nepřipraví na špatný stav chodníků a podobně. Pravdou je, že výsledek je, jak už v Příbrami zvykem, polovičatý. Klip je natočený dobře, ale pokud naláká nějaké turisty do města, tak je tu čeká hořké rozčarování, ať už například ohledně parkování, možností jak dopravit kolo nebo se na kole do Brd, či fakt, že restaurace, které vaří po osmé večer, spočítají na prstech jedné ruky a možná jim ještě nějaké zbudou.

Propagační spot města Příbram:

Komentáře